Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonunun 16 Nisan 2026 tarihinde gerçekleştirilen toplantısında, Kalite Komisyonu üyeliği görevinden ayrılan öğretim üyeleri ve önceki dönem öğrenci temsilcisine teşekkür belgeleri takdim edildi.
Rektörlük Eski Senato Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda, Gazi Üniversitesinin kalite güvencesi sisteminin geliştirilmesine, kalite kültürünün yaygınlaştırılmasına ve kurumsal kalite anlayışının güçlendirilmesine sundukları katkılar dolayısıyla Gazi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyeleri Prof. Dr. Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Prof. Dr. Musa SARI ve Prof. Dr. Aysel Çağlan GÜNAL ile Eczacılık Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Gonca ÇAKMAK’a ve önceki dönem Kalite Komisyonu öğrenci temsilcisi Cansu DEMİR’e teşekkür belgeleri Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hasan TEZER tarafından takdim edildi.
Toplantıda yapılan değerlendirmelerde, kalite güvencesi çalışmalarının etkinliğinin artırılması ve sürdürülebilirliğinin sağlanmasında komisyon üyelerinin katkılarının önemli olduğu vurgulandı. Ayrıca, kalite süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesinde komisyon üyelerinin özverili çalışmaları, akademik ve idari süreçlere sağladıkları katkılar ile kurumsal gelişime sundukları destek özellikle ifade edildi. Üniversitenin kalite odaklı dönüşüm sürecinde Komisyon üyelerinin sağladığı bu katkıların önemli bir yer tuttuğu belirtildi.
Teşekkür belgesi takdimi, hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.














Eski Senato Salonunda Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Diş Hekimliği Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Tıp Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2026 Yılı Kalite İyileştirme Planı Bilgilendirme Toplantılarının Üçüncüsü Gerçekleştirildi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.