Üniversitemiz Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi ve Enerji Sistemleri Mühendisliği Bölümü Yüksek Lisans öğrencisi Esra SOLHAN, Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yükseköğretim alanında ulusal ve uluslararası düzeyde kalite kültürünün yaygınlaştırılması, kalite süreçlerinin içselleştirilmesi ve öğrencilerin kalite güvencesi sistemine katılımlarının artırılması amacıyla oluşturulan Öğrenci Komisyonuna üye olarak seçilmiştir.
26.12.2025 tarihli Yükseköğretim Kalite Kurulu toplantısında alınan karar doğrultusunda Esra SOLHAN, 1 (bir) yıl süreyle Öğrenci Komisyonu üyesi olarak görev yapacaktır.
Öğrencimizi bu önemli görevinden dolayı tebrik eder, Yükseköğretim Kalite Kurulu bünyesinde yürüteceği çalışmalarda başarılar dileriz.

Eski Senato Salonunda Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Diş Hekimliği Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Tıp Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2026 Yılı Kalite İyileştirme Planı Bilgilendirme Toplantılarının Üçüncüsü Gerçekleştirildi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.