Yükseköğretim kurumlarında kalite güvencesi süreçlerinde iç paydaş olarak öğrencilerin katılımı, kalite kültürünün öğrenciler tarafından içselleştirilmesini ve yaygınlaştırılmasını sağlamaktadır. Siz öğrencilerimizin bu süreçlerde yer almaları ve geri bildirimleri kalite iyileştirme çalışmalarının yürütülmesi açısından son derece önemlidir. Bu amaçla Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi seçimi gerçekleştirilmiştir. Kalite güvencesi ve karar alma mekanizmalarında yer almak üzere Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi olarak görev almak isteyen öğrencilerimizle yüz yüz görüşmeler Rektörlük Eski Senato Salonunda gerçekleştirilmiştir. GÜ Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi Belirlenmesine İlişkin Usul ve Esaslar uyarınca gerçekleştirilen" görüşmeler neticesi ve Kalite Komisyonu Seçim Komitesinin değerlendirmesi sonucunda, Komisyonun 7 Kasım 2024 tarihli toplantısında GÜ Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi olarak Üniversitemiz Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü 3.sınıf Öğrencisi Cansu DEMİR seçilmiştir. Katılanların oy birliği ile KK.2024/35 (1) sayıyla alınan karar sonucu Cansu DEMİR'in GÜ Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi olarak Senatomuz tarafından 1 yıl süreyle görev yapması kararlaştırılmıştır.
Eski Senato Salonunda Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Diş Hekimliği Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Tıp Fakültesinde Öğrenci Kalite Komisyonu Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2026 Yılı Kalite İyileştirme Planı Bilgilendirme Toplantılarının Üçüncüsü Gerçekleştirildi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.