Üniversitemizde kalite güvencesi sisteminin sürekli geliştirilmesi amacıyla paydaş görüşleri Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonu tarafından düzenlenen anketlerle ölçülmekte; sonuçları GÜ Kalite İyileştirme Planına aktarılarak iyileştirme çalışmaları sistematik planlanmakta ve izlenmektedir. Kurumda kalite kültürünün yaygınlaşması açısından önem taşıyan bu uygulamalar, Üniversitemizin 5 Yıllık Tam Kurumsal Akreditasyon başarısının sürdürülebilir kılınması amacıyla kararlılıkla yürütülmektedir.
Üniversitemiz öğrenci ve personelinin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi amacıyla her yıl uygulanmakta olan ve bu yıl kurumsal kalite çalışmalarına daha fazla girdi sağlayabilmek amacıyla Kalite Komisyonu ve Kalite Koordinatörlüğü tarafından güncellenen Öğrenci Memnuniyet Anketi (ÖMA), Akademik Personel Memnuniyet Anketi (APMA) ve İdari Personel Memnuniyet Anketi (İPMA) 4 Haziran 2025 tarihi itibarıyla çevrim içi uygulanmaya başlamıştır.
Gazi Üniversitesi Anket Yönetim Sistemi üzerinden uygulamaya alınan elektronik anket formlarına sayfasından https://anket.gazi.edu.tr/ erişilebilir.
Üniversitemiz akademik ve idari personelleri ile öğrencilerimizin Kalite Komisyonu Memnuniyet Anketlerine katılarak kalite geliştirme çalışmalarına verecekleri destek için teşekkür ederiz.
Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonu
2025 Memnuniyet Anketleri uygulaması başladı
Yükseköğretimde Kalite Süreçlerine Öğrenci Katılımı
Teknoloji Fakültelerinde Akreditasyon: Süreçler, Deneyimler ve İyi Uygulamalar Çalıştayı
Kalite Süreçlerinde Uygulama ve Araştırma Merkezleri: KİDR Alt Ölçüt Raporu Çalıştayı
2024-2025 Bahar Dönemi Ders Değerlendirme Anketi uygulaması başladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.